הצגות למידה בתיכון אחוזה

פרויקט בהיסטוריה – כיתות ח'

תלמידי כיתות ח'12  ו-ח'11 ערכו משתה צלבני.

בכל אחת מן הכיתות, נחלקו התלמידים לקבוצות החברתיות השונות, שחיו בממלכת ירושלים הצלבנית, התלבשו בהתאם, והקריאו נאום בו ניסו להוכיח כי הקבוצה החברתית שלהם הייתה בעלת ההשפעה הרחבה ביותר באותה התקופה. לאחר הצבעה כיתתית זכתה הקבוצה של המסדרים הצבאיים. לסיום, עברו התלמידים לסעודה המורכבת ממאכלים נפוצים בימי הביניים ( לפני גילוי הצ׳יפס, התירס והשוקולד…).

פרויקט הביולוגיה של כיתות ט'

במסגרת לימודי הביולוגיה, תלמידי כיתות ט'9 ו-ט'12 ביקרו בבית חולים כרמל ושמעו הרצאות בנושאים שונים. הביקור המרתק אורגן ע"י הגב' יעל הר ציון. ד"ר שחר כהן שיתף במחקר שלו בתחום הנדסת רקמות, במהלכו הוא וחוקרים אחרים מנסים ליצור איברים להשתלה, באמצעות תאי גזע. ד"ר גלית דיכטרמן סקרה את התפתחותה של טכנולוגיות הדימות השונות – לצורך איבחון מחלות – החל מתקופתו של וילהלם רנטגן, שגילה את קרני ה-X וקיבל על כך פרס נובל, ועד פיתוח מכשירי דימות משוכללים בימינו. היועצת הגנטית עמליה הררי שחם, עמדה על חשיבותו של היעוץ הגנטי, נושא בו התלמידים מבצעים פרויקט בביולוגיה.

פרויקט בגיאוגרפיה לתלמידי כיתות ח'

תלמידי ח'13 עובדים על תכנת ה-SketchUp במסגרת העבודה על הפרויקט בגאוגרפיה.

פרויקט בפיסיקה – כיתות ח'

ציפה ותנועה – תלמידי ח'9 והמורה נרדה וייסמן ערכו אמש ניסוי בהשטת סירות שבנו, בבריכה בבית בירם, זאת כחלק מהפרויקט בפיזיקה.

פרויקט בפיזיקה לכיתות ט'

כיתה ט'10 ביצעה את הצגת הלמידה בפיזיקה – "מסע בעקבות החום". התלמידים הציגו ניסויים בתיכנונם ובביצועם, והפגינו ידע ומוטיבציה.
כל הכבוד!

פרויקט בביולוגיה לכיתות ט'

תלמידי כיתה ט'11 קיימו "מטבח פתוח" – הצגת למידה המסכמת את נושא הפרויקט בביולוגיה "מה הופך אוכל – לאוכל טוב לבריאות?".
בהצגת הלמידה עמדו התלמידים על הקשר שבין התורשה לסביבה, והוסבר כיצד התזונה יכולה להשפיע על הבריאות.

פרויקט בספרות לתלמידי כיתות ז'

תלמידי כיתות ז'10 ו-ז'12 הזמינו את הוריהם להשתתף בסדנא אותה קיימו, על אודות טקסטים פרי עטם העוסקים בגיל ההתבגרות. במסגרת הפרויקט "קולותיהם של מתבגרים", ליוו התלמידים גיבורים ספרותיים מתבגרים ואף התנסו בכתיבה יוצרת.

 

פרויקט בהיסטוריה לתלמידי כיתות ט'

במסגרת פרויקט "האפשרויות הבלתי מוגבלות" על ההיסטוריה של ארה"ב. תלמידי ט'11 וט'12 התחלקו לקבוצות דיון לפי תחומי חיים משותפים, הציגו את תוצרי הלמידה שלהם וניסחו במשותף תובנות המשקפות את המשותף בין האירועים שהוצגו.
התלמידים והתלמידות התכוננו ברצינות להצגת הלמידה ועמדו במשימה בהצלחה. כל הכבוד!

פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.