למידה משולבת פרויקטים מנקודת מבטם של התלמידים

כחלק משגרת העבודה שלנו אנו לומדים בימים אלו את האופן שבו תופסים התלמידים את הלמידה המיטבית משולבת הפרויקטים. בתום שנה"ל תשע"ד נתבקשו התלמידים להתייחס למימדים שונים בלמידה שלהם, ביניהם: ערך הלמידה, מעורבות בלמידה, ניהול זמן והדיאלוג עם המורה.

ממצאי ההערכה נלמדים בכל אשכול בנפרד (מדעי הטבע ומדעי הרוח) ברמת הסניף, ברמת השכבה וברמה הבית ספרית.

פורסם בקטגוריה מתוך המידעון שלנו, עם התגים . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.